Wednesday, 27 February 2013

baca

tadikan masa mengantuk buat kerja kan..main google2..
pastu kan terjumpa benda ni tau..
so, sapa yang dah kawen tu boleh la try..

ekceli, lepas kawen ini, terlebih habit membaca..
dulu punya la malas nak membaca..
just amek tau gitu-gitu je..

bila dah fasa nak ke dewasa ni, terasa mcm perlu banyak kan ilmu kat dada biar tak tertipu or ditipu..dan tak de la terasa diri ni bodoh sangat..

tapi bahan bacaan lepas tukar status ni lebih kepada
how to..
 dari situ boleh lah faham benda yang selama ni tak faham or buat2 tak faham..

lepas dah hampir 3 minggu kawen ni, 
tetibe terajin nak membaca pasal 
life after kawen..
semuanya berkaitan dengan 
husband and wife..
family in law..
dan tak ketinggalan 
baby..

hahahahhahahah..
straight to the point
kitaorang tak merancang or nak postpone untuk dapatkan baby..
kalau ada rezeki, alhamdulillah sangat2..
tapi kalau tak ada rezeki, sentiasa berusaha lagi..
In Shaa Allah..
=)

2 comments:

  1. hi..salam kenal..done follow you...sudi2kanlah follow sy jgk:-)

    http://kucingsenyap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ohhhw!! tenkiu fifi! sblm ni kira manual je haha!

    ReplyDelete