Thursday, 6 September 2012

fulltime housewife

hye,selamat hari khamis..ekceli tngah attend meeting dgn majlis kulaijaya..agak membosankan..asyk tgk jam besar je..pas2 pk bila la nk abes meeting ni..pas2 tetiba terfikir, kalau jadi fulltime housewife,agak2 sekarang tngah buat ape ye..tngah masak ke,sidai bju ke, jahit seluar suami ke..ape perasaan jd fulltime housewife..dah mula la berangan nk jd fulltime housewife..tp zaman sekarang, kalau gaji suami x lebih 5k, mmg payah kot..agaknya laa..haha..

tp org zaman mak2 kita, berjaya je hidup dieorg wlpon hidup susah..tapi x boleh la nk mengeluh,sbb rezeki semua Tuhan yg bagi..=))

hmm,ok..so agak2 kalau gaji en. tunang dah cecah lebih 6k, boleh x nk duduk rumah je..jaga anak2, jaga sumai..=)))

ok,dah sangat bosan ni..bateri pon dah merah..bye!

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. bila berkerjaya rasa nak duk umah jadi suri rumah kan? bila duk rumah, rasa nak berkerjaya.. hehehe..selalu ada perasaan gitu

    ReplyDelete
  2. bg saya, klu dah ada anak, xpe laa.. ada teman & kerja nak buat (layan anak)
    klu xda lagi, bila suami pergi kerja.. kita duk sorg2 kat rumah... bosan 1 hal... seram pun 1 hal jugak... hehe

    ReplyDelete