Monday 24 September 2012

bridal house

selamat pagi isnin..ada yang dah monday blues ke??
just simple update sebab tersampai office awal dari biasa sebab gerak dari kampung awal..

so far, alhamdulillah benda2 yang tertangguh dah dapat disettelkan..dulu, nak jumpa bridal asyik tangguh je..and jumaat last week, dah jumpa dah bridal and alhamdulillah urusan dengan bridal berjalan lancar..so, nasib booking awal, sebab owner tu cakap, bulan dua next year hampir penuh..fuhhh..

so, after about 1 hour discussion dengan owner bridal, maka rasa lega apa yang dikehendaki dah explain pada bridal tu...ekceli, kita booking bridal yang sama dari zaman akak2 dan abang kawen dulu..so, owner tu pon dah biasa, so, urusan jadi lancar lah..alhamdulillah..just tunggu bulan 11 ni untuk amek ukuran badan kita + en tunang sekali..yeahhh..

untuk urusan kat selangor pulak, bulan 10 baru dapat turun selangor sebab en.tunang sangat laa sibukkkkkkk yang memanjang..nak date dgn dia terpaksa buat appointment ok..dah hampir 4 bulan kitaorang x jumpa..(T_T) 

so, untuk b2b yang lain yang masih belum booking bridal, silalah buat dengan segera especially kalau tarikh majlis korang adalah tarikh cuti yang panjang ataupun cuti umum..heheh..


--> for en.shafiq..make sure end of this year, kurangkan lah outstation kamu tuh..suruh la senior engineer kamu tu take over pulak.. 

3 comments:

  1. Hai... baru 1st time singgah sini... Selamat B'kenalan (^_^)

    Bridal mmg kena book awal... klu lmbt2, mmg dah ada org caras tarikh kita dah... hehe

    Jemput singgah blog saya (^_^) :
    http://btbjournal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan..fifi amik bridal mana ea..

    ReplyDelete